понеділок, 13 червня 2016 р.

Плетемо віночки...

Привіт!
В блозі Декоративний Город нове завдання - "Плетемо вінки..."
Чудова нагода зробити якусь красу для інтер'єру...
Люблю я таке дуууже)
І ось такий літній еко-віночок в мене вийшов)
 Ця кульбабка просто мене підкорила і я не могла встояти...
Вона така як справжнісінька, правда?! 
Такі поля з кульбабами пам'ятаю ще з дитинства))))
 А ще додала стрічку з мішковини...трохи тичинок різних і сизаль...
Ось такий літній еко-результат))) 
Сонечка вам!!!
Па-па)))

Завдання
Завдання 39 від Вензелик
Тематическое задание. Деревянное. від Донецького скрапклубу

blog.agrafka.com.ua Завдання-асоціація Свіже зелене

Заданиее № 35! від Хоббит

Задание #127: Солнечная палитра від Київського скрапклубу




14 коментарів:

  1. Леночка, он вышел такой весенне-радостный! Мое настроение улыбнулось)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую,Наталі))) я дуже рада, що змогла закинути позитиву і посмішку)))

      Видалити
  2. Дуже гарно вийшло! Гармонійно та по-літньому!

    ВідповістиВидалити
  3. Леночка, такой красивенький! Здорово ;) Спасибо от Аграфка!

    ВідповістиВидалити
  4. Лена, невероятно красивая работа и такой творческий подход к выполнению задания!!! Мне очень нравится! Благодарю за участие в задании блога "Хоббит"!

    ВідповістиВидалити
  5. Леночка, чудесный веночек!!! Маленький островок лета!!
    Спасибо за участие в задании от Киевского скрапклуба!

    ВідповістиВидалити
  6. Замечательный венок! Спасибо от Киевского скрапклуба!

    ВідповістиВидалити
  7. Прекрасный венок!!! Спасибо от ДСК!

    ВідповістиВидалити