понеділок, 11 квітня 2016 р.

Дуже-дуже хочу до Арт Клубу)

Привіт) 
Арт Клуб робить донабір в ДК!!!
Чесно кажучи, я вже давненько вичікувала і виглядала цю новини і.....
Надзвичайно рада, що Арт Клуб дає таку можливість спробувати себе,
і тому я дууууже хочу цим шансом скористатись)
Чому Арт Клуб?!
Тому, що з вами були мої перші натхнення)
Тому, що з вами я вивчала перші МК)
Тому, що перечитала усі ваші статті (вони дуууже цікаві)
Тому, що з вами були мої перші перемоги)
Тому, що з вами я багато вчилась і розвивалась... 
І ще багато багато "тому, що"...
А особисте знайомство з ДК тільки підвело риску і поставило крапку в 
моєму відчутті комфорту і затишку у вашому блозі)))
Ви чудові, веселі, позитивні, талановиті та комунікабельні!
Побільше вам натхнення, фантазії і гарнесеньких ПЧілок)
А тепер покажу свої роботи:
Альбом A precious present
 Альбом "Мрії"
Листівка "Тепла осінь"
Шеббі листівка "Журавлі"
Листівка Spring mood
Мagic box для нього...Безліч причин
Блокнот Моя країна
Тримаю кулачки)))
Всім успіхів, розвитку і досягнення цілей!!!





6 коментарів:

  1. Як чудово, що ти вирішила подати заявочку у наш донабір. Я, якщо чесно, очікувала від тебе заявки))))
    Чудові роботи, різносторонні, і такі по кожному зі своєю ізюминкою!!! Бажаю успіху))) І дякую від усього Арт клубу за такі хороші слова в нашу адресу, ми стараємось)))

    ВідповістиВидалити
  2. Леночка, поздравляю тебя с Днем рождения! Здоровья, добра, позитива и неиссякаемого вдохновения!!
    Спасибо за теплые слова! Буду очень рада, если ты пополнишь нашу команду!! Удачи в наборе!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Валя, я дуже дякую за привітання, і за теплі слова, і за підтримку)))) теж дуже хочу до вас)))

      Видалити
  3. Леночка, спасибо за заявку! Я ее ожидала) Приятно, что наш блого-домик тебя так вдохновляет и дает толчек в творчестве! И скажу по секрету, личная встреча показала, то что ты отлично впишешься в наш дружный колектив! На мы за честность, поэтому искренне желаю удачи!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Наталі за підтримку і за такі приємні слова, дуже рада і мені надзвичайно приємно)))) Звичайно, що вибір має бути справедливим і я потішусь за усіх. Величезне дякую за можливість)

      Видалити